NEFES KESEN MAÇLAR Ajax Vs Zamazingo!! Bölüm #3 Dream League Soccer 2020

Dream League Soccer 2020 de çalım atmayı öğrendim. Rakip takım artık daha zorlu gelmeye başladı ve geliştirme yapmam gerek.

EĞLENCELİ OYUN KANALI ZAMAZİNGO'ya ABONE OLMAK İÇİN TIKLAYIN ► Detayları :

Oyunda anladım ki geliştirme olarak geride kalmışım. Rakip takımların oyuncuları gerçekten güçlü gelmeye başladı. Full taktik kullanarak zar zorda olsa galip çıkmaya çalışıyorum.

Brawl Stars Oynatma Listesi ► Teacher Oynatma Listesi ►

Yılan Oyunu Oynatma Listesi ► Oyunu Oynatma Listesi ► Bob 2 Oynatma Listesi ► Tanks Oynatma Listesi ► Racing Oynatma Listesi ► Beach Oynatma Listesi ► ABONE OLUP BİLDİRİMLERİ AÇIN 💘💖

ZAMAZİNGO

Merhaba, eğlenceli oyunları üzerine her gün yeni video yüklüyorum. Telefon ve tablette oynanabilecek bütün oyunları bu kanalda oynuyorum.

world soccer live scores

Comments

Popular Posts